Trött, trött, trött, trött, TRÖTT!

Alttså hur kan man vara så himla trött? Min första tanke när jag kliver upp på morgonen är "när får jag gå och lägga mig igen?". Går sen hela dagen på jobbet och längtar hem till soffan. Kommer hem runt fem och funderar på om jag ska äta innan jag somnar... (Nja kanske inte riktigt så men om jag la mig när jag kom hem skulle jag garanterat somna!)
 
Härom dagen stod jag och sambon och tittade i spegeln samtidigt. Och då slog det mig att jag är otroligt blek! Så då kom jag på att denna trötthet skulle kunna bero på järnbrist. efter ett samtal med MVC ska jag testa att äta järntabletter. Sen på onsdag ska vi träffa barnmorskan och då mäter vi ju blodvärdet så då får jag se. Men jag hoppas att det beror på järnvärdet för då kanske tabletterna gör mig ilte piggare!
 
Kan förresten inte vara lätt för min mamma just nu. Två gravida döttrar, den ena tröttare än den andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0