Tillbaka

Tillbaka på jobbet efter fyra sjukdagar. Känns riktigt skönt att göra lite nytta igen! Och lagom med en dag innan det blir helg!

Ikväll ska jag på kryssning med en kompis. Blir inget jätteparty för oss, eftersom min hosta är lite jobbig. Och tyvärr är jag nog sån att jag inte kan slappna av och festa lika mycket när jag är nykter. Pluss att jag blir trött typ kl 8 på kvällen :-)

Men det ska bli jättemysigt! Vi ska äta god mat och i morgon ska vi gå på spa! Åh längtar. Bara två timmar kvar att jobba!!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Jobbigt att varit sjukt men skönt att vara frisk igen.
Ser att du bara är 19 dagar från halvtid, tiden går fort!

2013-02-05 @ 10:21:57
URL: http://kampfisken.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0