MVC-besök igen.

Igår var det dags för besök hos barnmorskan. Allt var som det skulle. Hon mätte magen och vi fick äntligen lyssna på Charlies lilla hjärta. Oj vad det bultade. Som ljuv musik i öronen! Frågade varför jag har så ont i magen hela tiden. Och precis som jag väntat mig var svaret att jag stressar för mycket på jobbet. Hon tyckte jag skulle ta det lugnare och lägga mer på mina kollegor. För det första är det svårt när de inte är där, men även om de är där går det emot hela min natur att be om hjälp och visa mig svag. Jag lägger inte på andra det jag kan göra själv. Jag är van att köra på i supertempo. Men nu säger kroppen ifrån så jag MÅSTE tagga ner nu! Ska prata med min chef så fort jag träffar honom, vi får se hur det går. Han är förstående, så det går nog bra. Men han är van att jag säger ja till allt och tar på mig allt, så det känns nervöst. Som sagt, tycker INTE om att vara begränsad!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: jag tränar ju inte super hårt direkt. Utan ungefär 30 min kondition och 30 min styrka och då är jag inte spy färdig när jag är klar ;) känns som det skulle va ok att träna finns ju hur många som helst som blir gravida och träna tio gånger mer än mig. Dock kommer jag inte träna med vikter.

2013-03-02 @ 19:49:57
URL: http://onskanomattbligravid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0