För att jag älskar dig, så som du är!

Så har vi nu äntligen varit på vårt efterlängtade ultraljud. Precis när jag la mig på britsen blev jag helt kall och trodde att Charlie skulle ligga helt stilla. Men det gjorde han inte. För ja, det är en han! Han rörde sig fram och tillbaka så mycket så barnmorksan hade svårt att mäta.
 
Den vackraste man kan tänka sig, så kan man väl sammanfatta... Och jag är helt opartisk ;-)
 
Nåja, men allt var som det skulle i alla fall. Och det är ju det viktigaste. Hon tyckte att han såg ungefär 5 dagar större ut än de 18+1 som jag är i, men vid IVF-graviditeter flyttar de tydligen inte på datumet. Så det är fortfarande 14 juli som gäller. Men bara för säkerhets skull har jag laddat ner en till app som mäter de andra datumen ;-)
 
Vi såg också en tydlig liten snopp. Så klart KAN det vara nåt annat men det vore väldigt otroligt! Jag blev väldigt förvånad för jag var ju helt säker på att det var en tjej. Men tji fick jag! Och det spelar ju ingen roll, jag älskar honom precis som han är!
Min syster säger att han är lik mig ;-)

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken fin bild, och kul att han visade upp sig ordentligt så ni fick se vad det var som gömde sig där inne.

Svar: Underbart var det!
kampenmotklockan.blogg.se

2013-02-13 @ 08:20:17
URL: http://kampfisken.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0