En vecka.

Tänk att det redan gått en vecka! Vårt lilla under har funnits hos oss en hel vecka! Svårt att fatta samtidigt som har svårt att se att vi haft ett liv utan honom...
 
Jag tycker det går bra! Han är än så länge en lättskött bebis! Han sover mycket, äter en del och har perioder då han är vaken men ändå rätt nöjd. Amningen funkar jättebra, vilket är skönt eftersom jag förberett mig på att det kunde bli svårt. Mjölk har jag i mängder och han lärde sig på några dagar att hitta greppet.
 
Avvars går dagarna mest åt till att träffa olika släktningar. När han föddes var nästan alla på semester, bara min mamma och pappa var hemma och kom på besök på bb. Men nu kommer de hem en efter en. Så i tisdags var det moster, morbror och kusiner. Igår annan morbror, moster och kusiner. Idag farmor och farfar. i morgon blir det gammelfaster och faster, farbror och kusiner. Fullt upp alltså! Men jag tycker det är kul att det händer  nåt!
 
I går kom bvc-sköterskan på besök. Han har nu gått över sin födelsevikt! Massa broschyrer fick vi. Men han vrkade vara frisk. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0