Underbara människor! Dag 665.

Måste säga att jag har en hel del underbara människor omkring mig! En kollega sa härom dagen: "Jag kan inte fatta att det snart är dags, det kändes som en evighet när du fick datumet. Vi har ju väntat så himla länge." Samma person har också sagt att om hon så ska öppna, stänga och vara ensam med 30 barn den dagen så ska jag åka. Känns så skönt att ha ordentligt stöd från sina kollegor!

Igår var jag hos min psykolog. Den senaste tiden har stor del av våra samtal förstås handlat om barnfrågan. Igår så sa hon att "Nu har jag jour för dig, det är bara att ringa om det blir jobbigt under den här processen. Ja och hör gärna av dig annars också, jag känner mig nästan delaktig." Jag blev glad för man förväntar sig inte sånt från en som är yrkesmässigt involverad i ens liv.

Fick dessutom ett underbart sms av min syster med massa peppande och kärleksfulla ord.

Utan dessa och alla andra människor i min närhet skulle jag inte klara av det, det är ett som är säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0