Mår ganska bra just nu. Dag 661.

Jag måste säga att just nu flyter livet på ganska bra, utan att jag grubblar och oroar mig alltför mycket. Känner mig rätt nöjd med tillvaron i allmänhet. Fick mens igår, men inte ens det sänkte mitt humör, för jag var så beredd på att den skulle komma. Kändes skönt att bara konstatera att "jaha där kom den" och inte få en klump i magen för en gång skull!

Mitt goda humör KAN ju förstås ha att göra med att den stora dagen börjar närma sig. Om 10 dagar åker vi till Carl von Linnè och startar upp IVF-behandlingen. Jag hoppas ju att vi ska få sätta igång ganska direkt efter besöket, så då är det inte så långt kvar. Har vi tur blir det i den här menscykeln!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0