En ny bil. Dag 672.

Vårt besök i Uppsala igår hade fler positiva resultat. Vi var och tittade på en ny bil, något vi pratat om väldigt länge. Egentligen från det att vi började försöka bli med barn. Jag har en gammal skorv från 1994 och det är bara sambons enorma kunskap i mekande som gör att den fortfarande lever.

Men nu har vi bestämt oss och ikväll ska vi hämta den, en fiiiiin bil från 2007. Med ac och fungerande radio! Jag hade bara ett krav och det var att jag måste se bakåt och det kunde jag. Sen överlät jag hela beslutet till sambon för jag kan INGENTING om bilar! Men på måndag kommer jag att åka till jobbet i en annan fin bil utan rostfläckar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0