Dessa förbannade minus. Dag 663.

Min mens kom i söndags, men den är konstig. Den kommer liksom inte igång som den brukar göra. Det väcker ju förstås massa hjärnspöken, kan det vara så att det blev nåt i alla fall?

Därför gjorde jag ett test nu på morgonen. Det blev förstås minus. Inte konstigt med det, nu behöver jag inte fundera i alla fall!

Men vad less jag är på alla dessa minus! Jag har inte tagit så många test, oftast väntar jag på mensen och den brukar komma i tid. Men ändå är jag trött på dem. Ska jag nån enda gång i hela mitt liv få ett plus på ett test???


Kommentarer
Postat av: L

Ja dom där testen är för mig bara förknippade med allt negativt. Det hjälper ju fasen inte hur mycket man än stirrar på dem, de blir ju aldrig något streck;-). Nä skämt åsido. Nu håller jag verkligen tummarna för att måndagen ska bli starten för ert plus! Ska bli spännande att följa.

2012-09-07 @ 19:59:16
URL: http://drommenomenliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0