Uschlig! Dag 690.

Är ingen toppendag för mig idag. Känner mig dyster och less. Ingen mens i sikte. Blir deppig. Varför kan ingenting gå lite smidigt för en gångs skull???

Läste i alla fall igenom papprena från CvL. Där stod klart och tydligt att det är vanligt att mensen blir sen när man börjat med spray. Sen är det inte heller nån panik när mensen börjat, utan man avvaktar några dagar för att se hur den utvecklar sig innan bestämmer när man börjar med sprutorna. Dessutom börjar man tydligen med sprutorna på en onsdag-lördag, så även om min mens kommer i morgon så kommer jag inte börja med sprutorna förrän tidigast om en vecka.

Så jag har ingenting för att vara otålig. Men, som älsklingen sa när jag bröt ihop idag, "man får vara ledsen ibland!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0