Löptur igen! Dag 718.

Idag vågade jag mig äntligen på att springa igen. Jag tog det väldigt lugnt, nästan så lugnt att det kändes som om jag stod still ibland, men jag ville verkligen ge det en chans att känna efter hur det kändes. Det kändes lite konstigt i magen, vilket i och för sig kan bero på att jag ätit relativt nära innan. Vid några tillfällen ilade det till, men då tog jag det ännu lugnare ett tag.
 
Men rent psykologiskt måste jag komma igång nu igen. Har inte sprungit på två veckor och har börjat upptäcka att det är lite för skönt att bara krypa ihop i soffan efter jobbet. Så det viktiga är att jag kommer ut, även om det blir lite långsammare och kortare. Och det kändes skönt att vara igång igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0