Visualiering.

Ja man får hitta på många olika knep att bli av med illamåendet. Jag försöker olika saker, som att äta kex innan jag stiger upp, dricka mjölk innan jag lägger mig. Äta lite många gånger så jag aldrig blir hungrig. Men det går inte att alltid bli av med det. Då får man försöka stå ut.
 
Och en sak hjälper i alla fall lite grann för stunden och det är att visualiera, se framför sig den lilla underbara varelse som jag går igenom det här för och som förhoppningsvis kommer att komma till oss så småningom. Då lättar det lite, lite...

Kommentarer
Postat av: PiOmiO

Har du provat akupunktur?! Finns en enklare variant som vi skrev en uppsats om i skolan, här är en länk till ett sånt Anti-illamående-armband http://www.enklareliv.se/antikvalmeband.html Det finns många olika storter googla runt. (detta var bara första bästa jag hittade för att visa) Det är ju värt ett försök.! Lycka till !

Svar: Japp jag har såna armband. Och igår försökte jag äta lite mer innan jag la mig och hade ett glad mjölk vid sängen som jag drack i natt när jag varit uppe och kissat. Och jag mår faktiskt lite mindra illa... Just nu i alla fall! Hoppas jag hittat lösningen!
kampenmotklockan.blogg.se

2012-11-28 @ 10:43:09
URL: http://www.piomio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0