En vecka.

Nu har vi vetat i en vecka att vårt IVF lyckades och att jag är gravid. Och än så länge verkar allt ha gått bra, man vet ju inte förstås, men inget synligt missfall i alla fall.

Jag mår riktigt bra just nu. Måt illa och är supertrött på förmiddagarna, men efter lunch brukar det lugna sig och jag känner mig som vanligt. Har mycket på jobbet just nu med utvecklingssamtal, men det är några veckor, sen är det över. Nu är det bara fem veckor kvar, sen blir det två veckors semester har jag tänkt mig. Ska bli SÅ skönt att bara ta det lugnt och ladda batterierna inför nästa år som förhoppningsvis kommer bli det mest omvälvande året i mitt liv!

Kommentarer
Postat av: S

jag följer dig med spänning :). Ni har ju vetat en vecka, men vilken vecka säger man att ni är i nu?

Svar: Kul att du följer! Vi är i vecka 6 och på måndag går vi in i vecka 7. Detta enligt en app som räknar utifrån senaste mensen och det angav jag vara 14 dagar innan äggplocket.
kampenmotklockan.blogg.se

2012-11-17 @ 12:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0