Ny rädsla.

Nu har jag äntligen accepterat att jag faktiskt är gravid och att det inte är ännu en dröm jag kommer att vakna upp ifrån. Men nu kommer en ny rädsla. "Tänk om han lämnar mig!!!!"
 
Jag vill påpeka att det inte finns något som helst som skulle kunna tyda på att det skulle bli så. Men det är sårbarheten som gör det. Tidigare har jag ändå kännt att det skulle bli sorgligt men jag skulle överleva att bli ensam. Men nu är jag så utsatt. Jag behöver honom! Och jag tycker inte om att behöva någon annan så mycket. Jag vill vara stark och självständig, men nu är jag sårbar!
 
Men som sagt det är bara en konstig rädsla som slagit rot i mig. Den har ingen som helst grund i en verklig rädsla. Min sambo är samma som han alltid varit! Min bästa!

Kommentarer
Postat av: Jakten efter total lycka

Man jisses vad är det jag har missat?! Du är ju GRAVID :D grattis grattis grattis grattis grattis :) åh va glad jag blir!! Det är du så värd! Stor kram och lycka till med den växande magen kära du :)

2012-11-18 @ 22:25:59
URL: http://jakteneftertotallycka.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0