Lite förkyld.

Idag har jag varit duktig och lyssnat på kroppen. Jag kände redan i morse att en förkylning var på G, men jag åkte till jobbet för vi hade skridskoåkning på schemat och jag ville inte att den skulle behöva ställas in. Efter lunch åkte jag i alla fall hem och då hade jag feber. så nu ligger jag i soffan och brottas med ond hals, som inte blir bättre av illamåendet!

Jag vet att om jag inte varit gravid hade jag fortsatt jobba och förmodligen jobbat i morgon också. Men nu vägrar jag! Jag tänker inte jobba sjuk, för min kropp behöver må bra så den kan ta hand om det lilla livet! Jag har lite dåligt samvete över att vara borta från jobbet, men är stolt över att jag faktiskt lyssnade på kroppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0