Hormoner.

Hormoner, hormoner, hormoner!!! Allt man känner förklaras med hormoner! Och ibland är det skönt att kunna skylla på de små rackarna!

Idag var jag hos min psykolog och det behövdes verkligen! Att vara sjuk och hemma från jobbet är inget för mig, jag känner mig totalt värdelös! Illamåendet gör dessutom att jag känner mig ynklig! Och så funderar jag på hur jag ska kunna jobba och må så här illa. Tanken på att inte prestera lika bra som jag brukar är väldigt skrämmande. Så jag gråter för minsta lilla, till och med när jag tittar på typ Arga snickaren på TV.

Så fort jag kom in till psykologen började tårarna spruta och de rann och rann i en timme. Efter att vi diskuterat igenom alla tankar och känslor konstaterade hon "Du är nog helt enkelt väldigt gravid just nu!"

Skönt att tänka att det är hormonerna och inte att jag är på väg in i en ny depression igen! För det har jag haft några gånger i mitt liv och där vill jag INTE hamna igen! Nu känner jag mig lite rensad i alla fall och har inte lika många tankar som flyger i mitt huvud!
 

Kommentarer
Postat av: cohen

men det måste väl kännas som en underbar anledning "du är helt enkelt väldigt gravid". :D

2012-11-30 @ 21:10:11
URL: http://www.ettlivblirtill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0