En rolig historia.

"Åh jag kommer ihåg när jag väntade NN. I vecka 7 blev jag tokförkyld och var förkyld i 1½ vecka. Jag var täppt i näsan så jag inte kunde andas, jag hostade och hostan retade illamåendet så jag kräktes. Dessutom bestämde sig illamåendet för att eskalera denna vecka, vilket ju inte gjorde att jag mådde bättre direkt. Fy vad hemskt det var..."
 
Så kanske det kommer låta om ett par år, när jag hamnar i ett samtal om graviditeter och vilka vedermödor de inneburit. Det kommer vara en sån historia som alla nickar åt och säger "ja det kan inte ha varit kul" och jag svarar, "nej för fan det var hemskt!" med ett litet leende.
 
Men just nu känns det inte särskilt kul om jag ska vara ärlig! 

Kommentarer
Postat av: Cohen

Hahaha :-) förstår att det måste kännas förjävligt nu, men du Kommer att skratta gott åt detta i framtiden! (:

2012-11-28 @ 22:18:44
URL: http://www.ettlivblirtill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0