Lite tankar så här på söndagsmorgonen. Dag 540.

Åh vad jag vill att det ska vara nåt den här månaden! Jag ligger i sängen och håller mig på magen och bara hoppas hoppas hoppas! Jag fantiserar om känslan när det blir ett plus på stickan och funderar på hur jag skulle berätta det för A. Och för alla andra. Jag tänker på när barnet i så fall skulle beräknas födas och jag inreder barnrummet.

Det var länge sen jag tänkte så, har inte tillåtit mig att drömma på väldigt länge. Det känns rätt skönt faktiskt! Ibland måste man få ta ut glädjen i förskott. Jag blir varm inombords av tankarna och känner mig lugn. Om mensen sen kommer blir jag förstås superbesviken, men det blir jag alltid ändå.

Så nu tänker jag drömma vidare, om det lilla pyre som vi KOMMER att få förr eller senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0