Väntans tider. Dag 593.

Just nu går jag i tiden mellan ÄL och mens. Är en rätt så outhärdlig tid i vanliga fall, men än så länge håller jag mig rätt så lugn. BIM sammanfaller den här gången med att semestern börjar och jag åker iväg till vår sommarstuga, så just nu är det mer det som hägrar vid horisonten. Jag räknar ner dagar till semestern, inte till BIM...

Insåg idag att det inte är så himla lång tid tills vi ska på infoträffen på Carl von Linné. Nu är det semester och den vill jag ju ska vara lång och härligt seg. Sen när jag är tillbaka till jobbet är det typ bara en månad så är det dags! Kanske är det ändå därför jag just nu känner mig ganska lugn, jag vet att hjälpen är nära!

I morgon åker jag på kryssning med en tjejkompis, ett steg i min strategi att "njuta av sommaren och av att jag inte behöver hålla mig nykter". Känner mig inte så festsugen, men det blir säkert bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0