På akuten. Dag 577.

Sitter just nu på akuten med min stackars öronsjuka hund. Inge kul, men väntetiden ger lite utrymme för bloggande i alla fall!

Har idag fått brev från Huddinge att de fått vår remiss och att de inte klistrar vårdgarantin. Precis som jag redan visste... Men det är ju ändå ett steg på vägen att de kollat vår remiss, för ny kan verkligen vårdgarantikansliet ta tag i saken. Blir att ringa dom i morgon, för nu vill jag få en tid bokat, så jag vet när informationsmötet blir! Är så gruvligt trött på att gå och vänta!

Blev i alla fall lite glatt överraskad, för jag trodde inte det skulle gå så fort. Man har blivit inställd på att allt tar så humla lång tid så om det går fortare än tre månader känns det fort, och fortare än en månad känns som raketfart!!!

För övrigt är det ingen större fara med hunden...


Kommentarer
Postat av: Jakten Efter Total Lycka

skönt att de kollat på er remiss! Hoppas att det går fort nu!

2012-06-14 @ 15:25:34
URL: http://jakteneftertotallycka.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0