Informationsfreak! Dag 591.

En sak är säker och det är att man blir en riktigt knarkare av information. Idag var jag inne och kollade på Carl von Linné-klinikens hemsida för typ femte gången och läste exakt hur hela IVF-processen går till. Jag vill veta exakt vad som kommer att hända! Jag kan inte vänta till i september, utan söker all information som bara går att hitta. Internet är ju fantastiskt, hur gjorde man innan dess.

Dessutom kan man ju läsa andras bloggar, andra som går igenom samma sak som jag och även de som har kommit längre och redan håller på med IVF.

Jag vet inte om det handlar om att drömma sig bort, stilla sin längtan lite grann och tänka att snart är det vår tur! Kanske det, men det gör en lite gladare att läsa om det i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Jakten Efter Total Lycka

ja, internet är både bra och farligt. Man blir beroende av att ta reda på allt som finns att läsa om IVF och ibland känner jag att jag går för långt. När man för hundrade gången googlar på IVF och läser samma sida för elfte gången så kanske man borde ta en paus från datorn ;) hehe jag är hopplös. Vill helst veta ALLT!

Svar: Ja man borde kanske det. Men det är inte så lätt! Det står ju liksom samma info överallt också, så man kommer ju inte så mycket länge bara för att man söker för hundrade gången...
kampenmotklockan.blogg.se

2012-06-27 @ 15:36:33
URL: http://jakteneftertotallycka.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0