Ett väldans regnande! Dag 590.

Idag bara vräker regnet ner. Inte så kul att jobba då, men just nu sitter jag i ett vindskydd och vaktar små barn som sover så det känns helt ok!!!

Idag har jag bestämt att nu får det vara nog! Nu måste jag träna och gå ner i vikt! Jag ligger inte i riskzonen för att vägras IVF men jag bil gärna slippa att frågan diskuteras i höst när vi kommer på vårt första möte. Tror inte det kommer gå att undvika helt, men om jag då kan säga att jag jobbar det och redan har gått ner några kilo så känns det lite bättre!

Så nu ska jag inte äta massa godis och jag ska träna! Idag ska jag få massage efter jobbet, men senare i kväll kanske jag kan få till ett löppass! Har känt mig less på löpning förut, men nu är jag lite sugen igen. Längtar efter den där känslan nät det bara flyter och man kan springa hur långt som helst!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0