Datumet är satt! Dag 579.

VI HAR FÅTT ETT DATUM!!!

Ringde till Vårdgarantikansliet idag för att kolla vad som händer. Fick då beskedet att de skickat våra papper till Linnékliniken i Uppsala! Glad över detta, skönt att det blir Uppsala som ändå är rätt nära Stockholm, ringde jag dit för att kolla vad som skulle hända nu. Och fick då det bästa beskedet, det jag väntat på SÅÅÅÅ länge. Den 13 september ska vi dit på uppstartsmöte!

Jag är så otroligt glad och lättad över att äntligen ha ett datum. Nu kan jag slappna av och se fram emot det datumet. Jag behöver inte känna att jag måste ringa och stressa på eller vänta på en kallelse i brevlådan!

En glad jag ska nu gå och lägga mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0