Semester. Dag 612.

Just nu är jag på semester i familjens sommarstuga. Otroligt skönt med semester och en paus från jobbet. Här finns inte så mycket att göra, jag tittat på film, stickar, sover, äter och tränar, och stickar lite mer... Håller på med en kofta till mig själv, babykoftor har jag redan så många som ligger där hemma och väntar på någon som kan bära dem...

Jag har inte bloggar så mycket den senaste tiden och det beror dels på att jag inte lyckas koppla upp datorn mot nätet, men framför allt på att jag inte tänker så mycket på barnlösheten just nu. Jag har fått en välbehövlig paus från hela vardagen, det är så annorlunda så den sorg som annars ligger tung över hela tillvaron försvinner. Den gör sig påmind ibland när jag ser syrrans barn gosa ihop sig i hennes famn, men för det mesta håller den sig på avstånd.

Jag har blivit den jag alltid har varit här uppe, jag gör det jag brukar göra och vardagen och den livssituation jag för tillfället lever i har lämnats hemma. Det är SÅ skönt!

Kommentarer
Postat av: Lindha

Hej.hittade din blogg. hoppas att det lyckas snart för dig. jag och min man försöker få ett syskon till vår 3,5 åriga som. har fösökt nu i nästan ett år.

2012-07-29 @ 11:38:39
URL: http://minbebis.com/blogg/cupcakemama

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0