Varför en blogg???

Ja vad ska man säga? Jag behöver nog bara skriva av mig. Det är så mycket tankar i huvudet! Jag struntar i om någon läser, det är inte viktigt! Det är ett sätt att få utlopp för allt som jag inte vill prata med andra om, inte vill belasta mina nära och kära med.

Vi har försökt i över ett år nu. Man har gått hela livet och varit en ordentlig flicka och skyddat sig mot graviditet. Sen när man är redo att ta emot och älska ett barn, då går det inte som man vill! Det är så otroligt frustrerande! Vad har jag gjort för att förtjäna detta?

ALLA i min närhet får barn känns det som! Det är väl naturligt att det är så när man är över 30. Men det suger så varje gång jag får höra om nån ny som är med barn. Har tidigare varit så glad, men nu blir jag bara avundsjuk! Det borde vara vi! Vi började försöka tidigare!!! Idag fick jag veta att min kusin ska ha barn. Det blev droppen. Nu måste jag göra något för att få ut allt som pyr onom mig!

Därför denna blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0