Kampen mot klockan dag 444.

Har pratat med gynekologen idag. Det var ett väldigt kort samtal, hon ringde precis när jag skulle åka till jobbet och jag var lite stressad så jag glömde förstås ställa alla bra frågor som jag tänkt ut. Men hon skriver i alla fall en remiss så får jag en kallelse till att göra en spolning av äggledarna. Hade velat veta hur det går till och hur lång tid hon tror det tar innan jag får komma dit, men som sagt, det tänkte jag inte på då. Hon sa däremot att man får smärtstillande och antibiotika efter besöket och det fick mig att fundera på hur stort det är. Jag trodde inte det var komplicerat alls, typ som att gå på en vanlig gynundersökning. Men nu vet jag inte, man kanske ska ta ledigt den dagen eller så... Får försöka ta reda på det. Nu är det bara att vänta på kallelsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0