Kampen mot klockan dag 423.

Har varit några bra dagar nu. Haft mycket att göra och har inte hunnit tänka så mycket på vad som händer, eller inte händer, i min kropp. Är väl runt en vecka kvar tills mensen inte ska komma. Jag ligger på kvällarna och fantiserar om en liten varm varelse som ligger bredvid mig och sover (eller inte vill sova). Det vaggar mig till sömns och jag somnar med en varm känsla i kroppen. I morgon ska vi på vårt andra läkarbesök i fertilitetsutredningen. Jag ska få svar på de prover jag tagit. Känner mig faktiskt inte så orolig, på nåt sätt tror jag inte att det är något fel på mig. Inte nåt fel som syns på blodproven i alla fall. Jag tycker det är skönt att det händer något, att vi inte bara går här hemma och stampar. Vi kommer ju ett steg närmare att få hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0