En underbar helg!

I januari fyllde min pappa 70 år. Då var jag höggravid och att resa bort kändes inte så lockande. Så vi väntade. Och i helgen blev det äntligen av. Hela familjen, 8 vuxna och 8 barn,  åkte till Tällberg i Dalarna, från fredag till söndag. 

Vi bodde på First Hotell Tällberg. Ett kanonställe om man åker med barn! Det fanns pool och barnpool.  Trampbilar. Minigolf. Och ett fantastiskt lekrum, som var som ett lekland i miniatyr. För Alvin var det typ himmelriket!  Och för oss också, som lugnt kunde sitta och fika, medan han stojade med kusinerna. 

På fredagen var jag på Spa, kurbad och massage. Två timmar utan barn, det är guld värt! Det längsta jag varit borta från Emil.  Det var så skönt! Och Emil fick gosa med pappa, vilket ju förstås gick jättebra!

Glada och lyckliga barn! Glada och lyckliga föräldrar! En så där helg som man drömde om under kampen att bli med barn! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0