Sommarlov!

Nu har tre av oss i familjen tagit sommarlov. Alvin går ju på förskola, men i vår underbara kommun är barn till föräldralediga tvungna att vara lediga alla skollov. Och skolan tog slut i fredags. Så nu är det jag och båda barnen till mitten av augusti.

Min plan är att om vädret är fint ska vi gå till olika lekparker och ta med oss matsäck. Jag tog ett ex av tipstidningen " Barn i stan" och ringade in massa aktiviteter som jag tror kan passa Alvin (och som helst är gratis för man kan ju inte betala inträde varje dag).

I lördags stekte jag pannkakor och frös in,  så jag lätt kan ta med matsäck till Alvin. Så nu är vi rustade för sommarlov! Nu ska jag passa på och njuta av att jag får umgås massor med mina fina killar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0