Förbereda

I natt hade jag några riktigt onda värkar. Jag låg mest och funderade på att jag stoppade in en maskin tvätt igår och att om det satte igång måste vi komma ihåg att ta ut det innan vi åkte, så inte tvätten skulle ligga och mögla i maskinen.

Men nu är det morgon och det har lugnat sig. Vilket är skönt, jag ska på massage idag. Ska bli så skönt, för jag har så ont i nacken och axlarna efter att jag ligger så konstigt på nätterna.

Tyvärr har Alvin blivit sjuk så nu kam jag inte vila på dagarna. Det är lite frustrerande för jag skulle verkligen behöva det. Men men så är det att vara förälder. 

Kommentarer
Postat av: Marie

Va spännande! Hur går det?

Svar: Ingenting händer. Har inte haft några känningar sen igår natt...
kampenmotklockan.blogg.se

2016-02-02 @ 21:20:08
URL: http://ivfmamman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0