Beräknad dag

Det magiska datumet är här. Det man gått och väntat på i 8 månader nu. Ytterst odramatiskt har det varit. Jag vaknade i natt av att jag hade kramp i båda benen, hela benen.  Hjälp vad ont det gjorde. Jag flåsade och oljade mig, så sambon vaknade i panik och trodde att det var dags. Men så var det inte...

Eftersom Alvin varit sjuk en hel vecka, men äntligen var fri från feber i morse, gjorde vi en familjeutflykt till Tekniska museet. Där var det full fart. Jag hittade en värmekamera som jag ställde mig framför. Och jag var varmast på huvud, axlar, armar, och så magen... Det såg nästan ut som att kameran kände värmen från bebisen. 

Nu är vi hemma igen och laddar för Melodifestivalen i kväll. Skönt att det inte verkar bli bebis i kväll, hade ju varit sorgligt att missa den!



Alvin på museet. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0