Vill inte ha minus

Usch jag får panik bara av tanken. Inte tanken att jag inte ska vara gravid, utan tanken på det där jävla testet som bara visar minus! Det är så sjukt spännande och så blir det inget. Jag vet inte om jag vågar utsätta mig för det igen. 

Jag funderar på att sluta med crinone på söndag, då har det gått 14 dagar sen äl. Och sen har vi testdag den fjärde. Då har mensen fyra dagar på sig och den brukar komma två dagar efter jag slutat med medicinen. Alltså borde den ha kommit om jag inte är gravid. Då får kroppen tala om för mig hur det står till, och inte det där sabla minuset!

Vi får se om jag kan hålla detta eller om jag testar i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0