Sjuk

Jag har varit sjuk ända sen återföringen.  Snorig och hostig och igår fick jag ont i bihålorna. Googlade lite och förstod att jag har bihåleinflammation.  Så idag är jag hemma från jobbet. Alltså jag måste säga att det är bland de värre saker jag upplevt, i smärtväg. Att föda barn var i en division för sig, men sen efter det har jag inte upplevt mycket som gjort lika ont. Fy fan!

Fick tipset att använda nässpray med kortison. Men när sambon frågade på apoteket sa apotekaren att det är osäkert hur de påverkar ert eventuellt embryo och studier på djur har visat att det kunde ge missbildningar.  Så jag vågar inte ta den sprayen. Jag lider och sköljer ofta med saltlösning i stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0