Familjen sjukdom

Alltså om nån månad så där kommer vi säkert skratta åt det här...

Natten till igår fick jag äntligen sova utan värk i bihålorna.  Det var fantastiskt och jag kände mig som en ny människa när jag vaknade.  Men lyckan blev kortvarig, för snart hörde jag ljud från Alvin, ljud från någon som kräks. Jaha upp ur sängen. Det hade även kommit i andra änden så jag ställde honom i duschen, kl 5.20 på morgonen. Sen bytte jag säkert 7 blöjor på 1 1/2 timme. Jäkla skit-magsjuka!

Men peppar peppar kom inget mer på hela dagen, utan han verkade helt ok.

Så på em skulle sambon busa lite med honom och då hör jag stönanden inifrån sovrummet. Det hade knäckt till i ryggen och han låg helt orörlig i sängen. Ryggskott!

Sambon överlever men i väntan på en naprapattid är han rätt handikappad. 

Alvin verkar ok nu på morgonen,  han har ätit och än så länge fått behålla det.

Jag vaknade och mådde riktigt illa och aningen risig i kistan. Än så länge lever jag i förnekelse och tänker att min lösa mage beror på att jag äter penicillin.  Illamåendet är värre, men kanske kanske kanske kan det vara ett litet tecken på nåt bra. Vågar inte säga tanken högt utan intalar mig att det är mediciner kombinerat med fastande mage kombinerat med hjärnspöken.

Håller nu tummarna att vi alla ska vara ok snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0