Inskriven

Idag har vi varit på inskrivning på mvc. Den här gången testar vi Prima Liv mvc på Danderyds sjukhus. Vi fick träffa en barnmorska son hette Anette. Hon gav ett bra första intryck tycker jag. Hon tog sig tid,  lyssnade på allt vi sa. Hon kollade noga upp hur det var med järnvärdet förra graviditeten och vi pratade en del om risken för depression,  eftersom jag haft problem med det förut. Tack och lov inte i samband med graviditeten, så vi hoppas jag ska slippa det denna gången också!

Och allra bäst, hon fixade så doktorn skrev ut Lergigan mot illamåendet. Jag ska testa att ta lergigan comp på morgonen, för det piggar upp en aning, och lergigan på kvällen, för det blir man trött av.

Åh vad jag hoppas på denna medicin! Kanske kan jag få lite mer ork att umgås med min underbare son om jag slipper må illa. Jag försöker att inte ha för höga förväntningar, jag ska inte tro att det försvinner helt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0