En liten ängel

Inget nytt att rapportera...  Eller ja massor, egentligen, att mensen inte kommit är ju helt fantastiskt!  Mår fortfarande illa och har fortfarande ont i brösten. Är fortfarande livrädd. 

Börjar nog faktiskt hoppas och tro på att det kan vara som vi vill! Och tanken skrämmer mig sjukt mycket, för det kommer göra att jag blir SÅ ledsen om det inte är så i alla fall!

Idag var jag ute och gick min kvällspromenad.  Då hittade jag en ängel på marken. För mig kändes det som att det betydde något. Som att jag har en ängel med mig nu,  någon som hjälper mig genom denna tid, och som kommer finnas där oavsett vad svaret blir! Det kändes skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0