Det sniglar sig fram!

Tiden går låååångsamt just nu känns det som! Jag mår illa i princip hela dagarna. Om jag har riktigt tur släpper det fram emot 8-9 på kvällen. Jag försöker tänka positivt, att det är detta jag längtat så otroligt mycket efter. Men det är jäkligt svårt! 

Men Alvin tog jag postafen mot illamåendet och det hjälpte jättemycket.  Jag har tagit det nu också, men tycker tyvärr inte att det hjälper nånting! Jag kräks mer nu än förra gången. Och jag ser framför mig att det kommer vara så här för all framtid, även om jag vet att det inte är så.

Jag har en vecka kvar att jobba och det känns helt oöverstigligt jobbigt! Men sen är jag i alla fall ledig och kan ta det lite lugnare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0