Semester semester semester

Semestern fortsätter! Nu är Alvin och jag uppe på vår sommarstuga i Piteå. Alvin lever livets glada dagar med sina kusiner. Jag njuter av att umgås med min familj och av att Alvin är glad och roar sig mycket själv, så jag kan ta det lugnt.

Jag är rätt trött, nu har jag sovit tillsammans med Alvin på eftermiddagarna. Ändå är jag trött på kvällen. 

Jag har ökat dosen medicin, så illamåendet är under kontroll. Långa stunder känner jag inte av det alls, det är bara när jag är tom i magen som det ger sig till känna. 

Jag tycker att jag känner av livmodern lite mer nu. Den börjar nog krypa över bäckenkanten. Om jag ligger på rygg känns det lite obehagligt och jag kissar ofta. Jag tar det som ett tecken på att den växer och det känns ju bra!

Nu är jag i v 12 så snart ska man väl kunna slappna av lite grann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0