Baking soda test

Idag var jag bara tvungen att testa. Man kissar på bikarbonat och beroende på vad som händer får man veta om det är en pojke eller flicka i magen. Enligt "folk" ska det vara så att om inget händer är det en flicka, medan minsta tecken på reaktion betyder en pojke.

Sagt och gjort! Kissa i en burk är jag ju van vid. Hade den här gången en annan burk med bikarbonat i. Hällde på kisset och......................................................................................

skumeliskum! Testet visade att det blir en pojke!

Nu tar jag detta med en stor nypa salt. Tror inte på det alls! Men kul att testa och se sen om det stämde.

En bild på bikarbonatet. Ska bespara er bilder på mitt kiss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0