Teknikaliteter

Jag märker själv att när jag skriver om den här ivf:en är der mycket mer kortfattat och tekniskt än förra gången, inte alls lika mycket känslor kommer fram. 

Egentligen är det nog lika mycket känslor inblandade den här gången, men det är ju inte lika spännande.  Det är lite mer "been there done that". Dessutom är det nog ett försvar. Det kan ju liksom inte gå bättre än förra gången. Det kan bara gå lika bra eller sämre. Jag är så rädd att det ska gå sämre, så jag vågar inte lägga in för mycket tankar och känslor.

Nu har jag precis tagit den femte puregon-sprutan. Det gick bra, men magen känns väldigt öm efteråt idag. Jag är dessutom dödstrött så nu ska jag lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0