Nu då?

Nu har jag tagit sjunde sprutan. Nu vet jag inte hur jag ska fortsätta.  Allt beror på hur det går i morgon.  Då är det kontroll igen, med blodprov och VUL. Jag är förstås jätteorolig! Inte så farligt orolig för att det ska vara för många så vi måste avbryta. Men väldigt orolig att det ska vara få äggblåsor. Men det finns ju inget mer att göra nu än att sova och i morgon får vi veta...

I morgon får vi också veta hur behandlingen ska fortsätta. Kontrollfreaket i mig vill ha koll på hur många dagar till och vilka doser av sprutan jag ska ha. Jag vill kunna planera nästa vecka, hur jag kommer att vara borta från jobbet. Jag vill veta helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0