Maskotkapseln

Den här kapseln puregon är speciell. Den blev över vid vår förra ivf, jag behövde den aldrig. Jag behöll den då och sa att jag ville få ett levande barn innan jag gjorde mig av med den. Och barnet kom, men kapseln blev kvar. Så småningom kom tankarna på syskon. Inte kunde jag väl göra mig av med den då?! 

Jag startade med medicinen den 4/1-15. Den 31/12-14 var sista förbrukningsdag på puregonet. Alltså kan vi inte använda den. (Eller ja egentligen är det säkert lugnt men vem vågar chansa liksom.)

Men jag kan inte göra mig av med den. Den är liksom en påminnelse om hoppet jag kände förra gången... Den är lite som min maskot, den måste ligga där i kylskåpet nu ända tills jag har alla barn jag vill. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0