Ett nytt år.

Det har hunnit vara jul och det har blivit ett nytt år. Jag tycker att för mig var 2014 ett mycket bra år! Jag fick följa min fantastiska lilla kille,  från att han var en liten pluttbebis till att nu vara ett litet barn. Varje dag händer något nytt och jag njuter!

Att jag inte blivit med barn är tråkigt, men ändå inte något som gör att det här året känns dåligt. Jag har trots allt inte lagt så jättemycket energi på att tänka på det, utan jag har levt livet ändå. Och det är ju skönt!

Tiden har gått fort och i morgon är det dags för spraystart. Helt otroligt att det är dags. Jag har inte tänkt på det så mycket så jag höll nästan på att glömma bort att det är dags. Men i morgon allts.  Jag får ställa klockan och få upp och spraya. Det troliga är att Alvin vaknar ändå,  men man kan inte riktigt lita på honom att han vaknar, ibland sover han.

Spännande!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0