Sjuk familj

Alvins facit efter förskolestarten: Fem dagar där, sen förkyld en vecka. Fyra dagar där, sen magsjuka. Inte så kul... 

Han blev sjuk natten till fredag och sambon var hemma med honom. Sen åkte jag på kryssning på fredagskvällen och kom hem på lördag kväll. En halvtimme senare kräktes sambon. Så nu har jag två sjuklingar här hemma... Slängde massor i tvättmaskinen,  spritade alla handtag och liknande i huset, tvättade skötbord och tvättbalja, bytte sängkläder. Jag hoppas att vi ska bli av med den här sjukan snart!

Samtidigt förbereder jag mig för veckan som ska komma. Sista puregon-sprutan i kväll. Hoppas det blir sista i livet. Känner mig rätt full i magen, det spänner.

Nu sover Alvin så jag ska passa på att ta ett varmt, skönt bad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0