Magknip

Jag vaknade i natt och hade så jävla ont i magen. Den kändes uppblåst men den var inte svullen om jag tittade på den. Det gjorde så ont, jag försökte andas men det hjälpte inte alls. Jag gick på toaletten och försökte släppa ut gaser, för jag kände mig supergasig, men det hjälpte inte heller. Jag mådde inte illa men smärtan gjorde att jag ville kräkas.

Jag tog Alvedon och la mig på höger sida och efter ett tag kändes det som att det släppte lite. Och till slut somnade jag om. När jag vaknade hade jag inte ont längre, i alla fall inte så länge jag låg på sidan. Och nu är smärtan helt borta. 

Men fy vad obehagligt det var,  hoppas det inte kommer igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0