Jag lever

Inser plötsligt att jag inte skrivit nåt på bloggen sen jag fick ett minus. Hoppas ingen tror att jag grävt ner mig av sorg! För så är det inte. På lördag kväll upptäckte vi att Alvin hade flera vattkoppor och sen dess har det varit vård av sjukt barn här hemma. Så fullt upp så jag har inte hunnit tänka så mycket på vårt minus.

Men det känns faktiskt helt ok! Jag var inte alls lika ledsen som förra gången. Jag hade inte alls vågat tro nåt den här gången och därför kändes det inte som en förlust. Den här gången har vi också fyra i frysen så vi kan försöka med dem och behöver inte gå igenom en ny behandling.  

Idag har jag pratat med CvL.  De tyckte att vi kan köra fet redan nästa äl om vi vill. Och jag lutar lite åt att göra det. I så fall blir det typ insättning om en-två veckor. Det känns ju helt overkligt!  Jag tror faktiskt att vi kommer köra på det. Sambon sa att vi gör som jag vill och jag känner mig själv och vet att jag inte har något tålamod. 

Livet med ivf... Bryta ihop, komma igen och se fram emot nästa försök! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0