Illamåendet

Där kom det. Andra kvällen i rad nu... Men den här gången vet jag att det bara beror på progesteronet, inte nånting annat. Så jag behöver inte fundera på det.

Idag när vi höll på att laga middag kände jag hyrde högg till i magtrakten. Gissa vad jag tänkte då? Jo självklart tänkte jag att "kanske fäste embryot nu". Det är ju helt omöjligt att inte tänka dessa tankar! 

Och tiden får utvisa,  om det visar sig att jag är gravid, då är det rätt coolt att jag kan säga att jag kände det (även om det inte var det jag kände så kan man ju låtsas). Och visar det sig att jag inte är gravid,  ja då har det ju inte skadat mig på nåt sätt, att tänka så när det högg till...
Jobba jobba lilla du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0