I det blå

Jag är faktiskt riktigt duktig! Jag tänker inte så jättemycket på ruvningen.  I höstas hade jag koll på exakt vad som hände med embryot varje dag, nu har jag ingen koll alls. Jag vet att det är fem dagar gammalt idag, då borde det vara en blastocyst tror jag. Men jag ska försöka hålla denna relativa coolhet.

Pratade förresten med CvL i lördags, om värken i magen. Hon sa att det troligtvis berodde på att äggstockarna var tunga och att de hamnade snett när jag låg ned. De kunde till och med vrida sig, och det ska göra fruktansvärt ont. Om det händer igen tyckte hon att jag skulle ställa mig på alla fyra för då får äggstockarna hänga löst fram i buken. Men peppar peppar har det inte hänt igen och jag har inte alls ont i äggstockarna längre. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0