Vilken jäkla cirkus!

Vilken cirkus det varit i magen i dag! Han rör och rör och rör på sig. Så himla mysigt! Men det känns lite som om han försöker gräva sig ut genom magen, i stället för att vänta tills det öppnar sig den "vanliga" vägen.

Jag la mig på rygg på sängen och fick samtidigt en sammandragning. Då stack vänstra sidan upp, det syntes så tydligt att han låg med ryggen längs med vänster sida. Men nu senare på kvällen tror jag att han har flyttat på sig. Jag känner just nu medan jag skriver hur nånting, en arm eller en fot eller nåt annat rör sig under huden. 

Jag fick en tyvärr ganska dålig bild på den sneda magen, men det syns lite grann i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0