En härlig familjedag.

Jag tänker som så att det enda jag kanske kan göra nu för att påverka mina chanser, är att försöka stressa mindre och göra saker som jag mår bra av. Och vad når man bättre av än att få tillbringa dagen med sin underbara familj? 

Sagt och gjort, vi tog med oss Alvins farmor och åkte in till Skansen. Det var inte superbra väder men det blev bättre och bättre under dagen. Vi gick runt och tittade på djuren och så åt vi lunch uppe vid Solliden. Alvin hade jätteroligt, även om han kanske inte tittade så mycket på djuren, utan mer fokuserade på att klättra på alla möjliga olika saker. När sambon tog honom för att titta på två björnar som brottades var Alvin mer intresserad av att testa på att klättra i trappan.

Men vi vuxna tittade på djuren och alla var vi nöjda när vi åkte hem!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0